متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خــُــدا مــــی خـــوآســـــت  ..

بـــــهـ تـــــو بــــآل وُ پــَـــر بـــدَهـــَــد !!

گــُــفـــــت :

چـــشـــمــَـــت مــــی زَنـــَــنــــــد !!!!

چــــــآدُر دآد :)

80bae89f58bfda166391ee8395dec70a-425.jpg



نظرات شما عزیزان:

ريحانه
ساعت8:55---30 بهمن 1392
خيلي زيبا بود عزيزم.چادر ميراث بانوي بزرگوارمون خانوم حضرت فاطمه ي زهراست
پاسخ: ممنونم. بله دقیقا همین طوره!!! ان شاءالله امانت دار خوبی باشیم!


Kh
ساعت20:26---28 بهمن 1392
عالي عالي!!!!
پاسخ: بله! باوجود همچین معلمی مگه میشه درسمو یادنگیرم؟؟!!! بهترینید.............


Nima
ساعت19:39---28 بهمن 1392
سلام وب زیبایی داری ممنون میشم به وب منم یه سری بزنی مرسی
پاسخ: سلام. ممنون. بله حتما.


ثنــای دوست داشتنی
ساعت18:24---27 بهمن 1392
بسیار زیـبا

Kh
ساعت17:31---27 بهمن 1392
سلام با اين مطالب زيبا و دلنشين به وجودت افتخارمي كنم!
پاسخ: سلام معلم عزیزم!!! یعنی درسامو خوب یادگرفتم؟؟؟؟!!!


sajjad
ساعت11:55---27 بهمن 1392
سلام آبجی مهناز..میخواستم ازت بپرسم یکی از خواهرای گلمون به اسم زهرا سادات بود..که به ما سر می زد..اما دیگه نمیاد..میخواستم ببینم از دست ما ناراحته..یا خدایی نکرده اشتباهی از ما سر زده که ایشون دیگه به وب ما نمیان؟؟
پاسخ: سلام آقا سجاد! نه! چرا فکر میکنی هرکی نمیاد، شما باید کار بدی کرده باشی؟؟!! این شیطونا محصل هستن! درس دارن! مثلا پشت کنکورینا!!!


نرگس
ساعت11:03---27 بهمن 1392
راستی عزیزم،فرصت کردی نظرت رو راجع به قالب وبلاگ میگی؟آخه آقا شهاب گفتن من انتخاب کنم،یه قالب شیک و مردونه و خاطره ای و جدید و ...میخوام ببینم این قالب این شرایط رو داره؟یا نه ..تشکر..
پاسخ: اتفاقا دیروز نظر دادم که بازم نیومد!! میخواستم بگم قالبتون قشنگه!! نمیدونم این مشخصاتی که آقا شهاب گفتن داره یا نه؟؟!!! اما احساس میکنم به اسم وبلاگتون میاد!!! بازم خود دانید!! من که میگم از عماد بپرسید! هرچی باشه وب مال اونه!!!!! آخیییییی دوباره یادم اومد چه بلایی سرش آوردید!!!!!!! طفلی عماد!!!!


نرگس
ساعت10:53---27 بهمن 1392
عزیز جان باز سلام..یعنی اسم و نظر و کد رو صحیح وارد میکنید و باز هم ارسال نمیشه؟از چه مرورگری استفاده میکنید؟من با فایر فاکس و کروم خودم امتحان کردم،شد..خاله کتی و آقا ارش هم از صبح پیام دادن و مشکلی نداشتن..دیروز و پریروز هم ماه بانو خانم و عموی آقا شهاب و سینا و محمد آقا پیام دادن..خیلی عجیبه!1
پاسخ: سلام. بله دقیقا همینه که گفتید!!! میدونم نظرای جدید رو دیدم، اما نمیدونم مشکل چیه؟! من از اکسپلورر استفاده میکنم، اما حالا از فایر فاکس هم امتحان میکنم ببینم چی میشه!!!!!


نرگس
ساعت9:50---27 بهمن 1392
سلام مهناز خانم..احوالتون؟خوبین؟قشنگم شما خودت خیلی خانمی که از دستم ناراحت نشدی..از بابت اینکه زحمت میکشی و هر روز مطالب به این زیبایی میذاری ازت ممنوم..درباره منبع هم باید خدمتت عرض کنم،اینارو از درسای حوزه یاد گرفتم..کتاب خاصییادم نیس بهت معرفی کنم..ولی چرا نمیتونی نظر بذاری؟مگه شما برای ماه بانو خانم نظر نمیذاری؟وب ما هم همون اسکاای هست دیگه..مشکل چیه؟میشه بفرمایید ببینم میتونم درستش کنم یا نه؟
پاسخ: سلام. ممنونم. لطف دارید. نظرم رو مینویسم، ارسال میزنم، اما ارسال نمیشه!!!! اصلا ارسال نمیشه! یعنی وقتی دکمه ارسال نظر رو میزنم، هیچ عکس العملی نشون نمیده!!!


گل گندم
ساعت19:43---26 بهمن 1392
لایـــــــــــــــــــــــــــ ــکه

sajjad
ساعت17:50---26 بهمن 1392
یا زهرا ادرکنی..
پاسخ:یا زهرا ادرکنی..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, ] [ 17:24 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب